- “Els topònims condensen la història de la ciutat, no es poden comercialitzar”, li recorda el president del GMS a l’alcalde
-
“Trias ens està allunyant del model Barcelona i ens està portant cap el model Madrid, tot i que quan en parla la menysprea”, ha denunciat el regidor socialista
L’alcalde Xavier Trias es mostra incansable i segueix conjugant el verb privatitzar amb veritable fruïció. La seva darrera proposta l’ha fet pública avui en el transcurs de la presentació del Pla de Patrocini Corporatiu de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB): comercialitzar la denominació d’estacions i línies de metro, línies d’autobús i espais singulars de la xarxa de metro. Una decisió, ha assegurat el president del Grup Municipal Socialista (GMS), Jordi Martí, “amb la que Trias torna a menystenir Barcelona”. Martí ha recordat a l’alcalde “que els topònims de Barcelona condensen la història de la ciutat, no es poden comercialitzar”. Malauradament, la decisió del Govern municipal no és nova i, en paraules del regidor socialista, “s’inscriu plenament en l’onada privatitzadora de Trias, que segueix imparable”. Jordi Martí ha denunciat que Trias “ens està allunyant del model Barcelona i ens està portant cap el model Madrid, tot i que quan en parla la menysprea”. “Després de disfressar Colom, ara és l’hora del carnaval onomàstic a la xarxa de transport públic. Què serà el següent, alcalde?”, ha conclòs.